• Galiba

     

     
     



    ~~♡~~


    -Bunu daha önce kimseye söylemedim...
    -Bana neden güvendin peki?
    -Bilmiyorum.
    -Tamam, o zaman öncelikle karanlıktan korkman normal, olabilir...
    Ne bileyim bir olay olmuştur,
    bir şey olmuştur, fobi yapmıştır karanlığı sende...
    Madem sen bana güvendin, ben de sır vereyim, eşitlenelim, bu ilk.
    Yani daha önce biriyle çıkmadım, yani yakınlaşmalar oldu ama çıkmadım işte...
    Sanırım güven sorunu...
    Ama sen farklısın neden bilmiyorum...
    Çocuksu bir içtenliğin var hoşuma gidiyor...
    -Sırdaş mı olduk şimdi?

    -Hem sevgili hem kanki olunabiliyor mu?
    -Hımm, biz oldururuz bence...
    ::)


    Dünya

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :