• IFADE

     

    Dünya
     
     


    ~~♡~~

    ''Anlamak'' icin Kitabi Bitirmek Yerine Cogu Yarida Birakmayı Tercih ediyor..

    Bazı şeyler için cok dualar ettim ben..

    Çok savaşlar verdim kendimle,Çok acilar cektim,

    Çok geceler agladim Kimseye bahsetmedigim kirginliklarim oldu,

    zamanla bazı yaralari kendim sarmam gerektigini ögrendim..

    ama ginede kimseyi kirmadim kimseyide kendi acimi dindirmek icin acitmadim,kullanmadim..

    Çok şükür gecti. Her gece rahat bir vicdanla uyuyorum

    ama birileri var işte onlari kendi vicdanlarina havale ediyorum!

    ve onlari kendi vicdanlari bile af etmeyecek,biliyorum..

     

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :